Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, Başkent’te üst düzey ziyaretlerini sürdürüyor. AK Parti TBMM Grup Toplantısı’na katılan Başkan Tombaş, toplantının ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından özel olarak kabul edildi. Görüşmede Sultanbeyli’de hayata geçirilen hizmetler, sürmekte olan çalışmalar ve önümüzdeki dönemde planlanan yatırımlar değerlendirildi.
Görüşmenin Sultanbeyli adına verimli geçtiğini ifade eden Başkan Tombaş, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın ilçeye ve hemşehrilere selamlarını ilettiğini aktardı. Ayrıca; AK Parti İstanbul İl Başkanı Abdullah Özdemir, İstanbul Milletvekilleri Yahya Çelik ve Hasan Turan ile İlçe Başkanı Ayhan Üşdi görüşmede yer aldı.
YENİ PROJELERİMİZİ CUMHURBAŞKANIMIZA ARZ ETTİK
Görüşmeye ilişkin Başkan Ali Tombaş, şunları söyledi:




