Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "18 yaş altındaki Tip 1 diyabet hastaları için geri ödeme kapsamına aldığımız sürekli cilt altı glukoz izlem cihazlarından bugüne kadar 2 bin 650 evladımız yararlandı. Vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştıracak, yaşam kalitelerini artıracak uygulamaları gerçekleştirmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Işıkhan: 2 bin 650 diyabetli çocuğumuz glukoz izlem cihazlarına erişim sağladı
Bakan Vedat Işıkhan, Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından 18 yaş altındaki Tip 1 diyabet hastaları için geri ödeme kapsamına alınan sürekli cilt altı glukoz izlem cihazlarından bugüne kadar 2 bin 650 kişinin yararlandığını açıkladı.
Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "18 yaş altındaki Tip 1 diyabet hastaları için geri ödeme kapsamına aldığımız sürekli cilt altı glukoz izlem cihazlarından bugüne kadar 2 bin 650 evladımız yararlandı. Vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştıracak, yaşam kalitelerini artıracak uygulamaları gerçekleştirmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
EKONOMİ Haberleri
22.05.2026 - 19:49
20.05.2026 - 08:30
05.05.2026 - 23:23
05.05.2026 - 20:49
05.05.2026 - 20:25
24.04.2026 - 15:06
15.04.2026 - 04:58
22.03.2026 - 19:55
22.03.2026 - 17:50
21.03.2026 - 10:54